Uneko Gunearen Egutegiak

SASOIAN JARRI !!

Gorputz Hezkuntzako irakasleek aste hauetan etxean egon behar dugula ikusita, eta gure egoera fisikoaz kezkatuta, txostentxo bat prestatu dute hainbat aholku eta proposamenekin ahal den neurrian bizimodu osasuntsua mantentzeko. Horrez gain, gure ikasleria animatzen dute Berbenaren dantzak praktikatzera. Klikatu irudian informazio osoa ikusteko.

70 IDEIA

HEMEN uzten dizkizuegu hainbat proposamen etxeko denbora atseginagoa egiteko.

FAMILIENTZAKO GOMENDIOAK

Klikatu irudian informazioa ikusteko.

ESKOLA-JARDUERAREN ETETEA

Koronabirusak EAEko lurralde osoan izandako aurrerapenaren aurrean, eta Eusko Jaurlaritzako Osasun Sailaren jarraibideei jarraituz, ostegunean, hilak 12, eskola-jarduera aldi baterako eteteko hartutako erabakiaren berri jakinarazi ziguten. Astebete beranduago jakinarazi digute etenaldia luzatzen dela beste abisu bat eman arte. Klikatu irudian informazio osoa izateko.

EMAKUMEEN NAZIOARTEKO EGUNA

Martxoaren 8an EMAKUMEEN NAZIOARTEKO EGUNA ospatzen da. Hori dela eta, martxoaren 9an ekintza berezi bat egingo dugu Harri Berri-Oleta eskolan. Haur Hezkuntzako ikasleek  nahiz Lehen Hezkuntzakoek esku morez apainduko dute gure eskola. Ondoren, “Martxa morea” egingo dugu eskolako patioan zehar.

No documents found