Uneko Gunearen Egutegiak

'Lehoi Erregea' antzerki musikala

Pandemiak gauza asko irakatsi dizkigu: adimena areagotzen, ahaleginak bikoizten, ezbeharren aurrean berritzen eta hazten...Ikaste horri eta ingeleseko irakaslearen borondate hautsiezinari esker, antzerkiaz gozatzeko aukera izango dugu aurten ere. Oraingoan ez da Areto Nagusian izango, eskolako patioan baizik. Ziur gaude LEHOI ERREGEAren orroa auzo osoan entzungo dela. GORA OIHALA!!!

Ikasturte bukaerako irteerak

Klikatu irudian informazio osoa izateko.

Umeentzako jarduerak Casares-en

Ekainean zehar Casares kultur etxeak umeentzat zuzendutako jarduerak antolatu ditu. Klikatu irudietan, informazio osoa izateko.

Bost urteko ikasleen familia bilera

PLASTIFISHAREN KOSTERA

Aurreko ostegunean, maiatzak 20, PLASTIFISHAREN KOSTERA 2019-2020 proiektuaren amaiera ekitaldira gonbidatuak izan ginen Kursaalen. Bi ikasturte hauetan 3. Zikloko ikasleek proiektu honetako zenbait ekintzatan parte hartu dute. Ordezkari moduan David Leucrini eta Ane Prieto joan ziren eta TOKIKO NATUR ZAINDARI eskola aintzatespena jaso zuten. Klikatu irudian argazkiak ikusteko.

No documents found